„Tento film je hlúpy, hlúpy nápad." Jean-Luc Godard
Paríž, rok 1967. Jean-Luc Godard nakrúca film Číňanka s Anne Wiazemsky – ženou, s ktorou sa neskôr ožení. Kríza, ktorou si vzápätí prejde, ho zásadne mení: zo slávneho filmára sa stáva maoistický umelec stojaci mimo systému, rovnako nepochopený ako nepochopiteľný.
Paríž, rok 1967. Jean-Luc Godard, popredný režisér svojej generácie, nakrúca film Číňanka so sedemnásťročnou Anne Wiazemsky – ženou, ktorú miluje a s ktorou sa neskôr ožení. Sú šťastní a zamilovaní, avšak kritika filmu u Godarda vyvolá hlboké pochybnosti ešte znásobené udalosťami v máji 1968. Kríza, ktorou Jean-Luc prechádza, ho zásadne mení: zo slávneho filmára sa stáva maoistický umelec stojaci mimo systému, rovnako nepochopený ako nepochopiteľný.
„Niekedy - v najlepších momentoch filmu - sa Garrel podobá Busterovi Keatonovi, ktorý sa snaží kľučkovať v nepriateľskom svete.“
Na stiahnutie
Získajte všetky materiály k filmu, ktoré potrebujete – plagát, distribučné listy, snímky vo vysokom rozlíšení, marketingové materiály, trailer alebo napríklad soundtrack k filmu.